ورود به انجمن
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

قوانین انجمن
پیش از ثبت نام در انجمن دانشجویان مهندسی کامپیوتر شما توافق می کنید که قوانین انجمن را مطالعه نموده و مادامی که در اینجا عضویت دارید ، به دستورالعملهای آن عمل کنید .

قوانین و خط مشی رفتاری در انجمن دانشجویان مهندسی کامپیوتر :

1. شما توافق می کنید که در طول مدت استفاده از این انجمن، هیچ‌گونه ارسال کذب ، سیاسی ، افتراآمیز ، ناصحیح ، توهین آمیز ، مبتذل ، منافی ادب و عفت عمومی ، منفور ، آزار دهنده ، موهن ، کفرآمیز ، جنسی ، تهدید آمیز ، آشکار کننده مسائل شخصی و خصوصی زندگی افراد و یا به نحوی مخالف قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران نخواهید داشت.

2. ارسال هرزنامه، انبوه‌ارسال، تبلیغات، نامه‌های زنجیروار، طرح و برنامه‌های شرکتهای هرمی و درخواست های نامربوط و نامعقول نیز در این انجمن ممنوع است.

3. لطفاً توجه نمائید که تایید اعتبار ارسال ها از طرف اعضا و مدیران این انجمن ناممکن است. لطفاً به یاد داشته باشید که ما به طور دائم ارسال ها را مشاهده و بررسی نمی‌کنیم و بنابراین هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال محتوای ارسال ها بر عهده صاحبان انجمن نخواهد بود.

۴. ما هیچ‌گونه تضمینی در قبال دقیق بودن، کامل و جامع بودن و یا مفید بودن اطلاعاتی که در ارسال ها وجود دارند، نمی‌دهیم.

۵. ارسالهای انجمن تنها نشان گر دیدگاه نویسنده آن ارسال می‌باشند که ممکن است با دیدگاه های سایر اعضا و یا مدیران انجمن کاملاً متفاوت باشد. لطفاً به محض مشاهده هرگونه ارسال مغایر با قوانین سایت، مدیران و یا ناظران انجمن سایت را از آن ارسال آگاه نمایید.

۶. حق حذف و یا ویرایش ارسال هایی که به نحوی مغایرتی با قوانین سایت داشته باشند، برای مدیران و ناظران انجمن‌ها محفوظ است. روند حذف و یا ویرایش ارسال های مغایر با قوانین سایت یک روند دستی است که توسط مدیران و یا ناظران سایت در یک زمان معقول انجام خواهد شد.

۷. شما تنها در قبال ارسال های خود مسئول و پاسخگو خواهید بود. بعلاوه شما توافق می‌کنید که در مقابل هرگونه ضرر و زیان به انجمن یا وب سایتهای مرتبط با‌ آن موارد را گزارش نمائید.

۸. شما توانایی و حق ثبت نام در انجمن را دارید. پیشنهاد ما این است که یک نام کاربری مناسب برای خود در نظر بگیرید. شما توافق می کنید که هیچ‌گاه و به هیچ عنوان از نام کاربری شخص دیگری استفاده ننمائید. به شما توصیه می کنیم جهت جلوگیری از به سرقت رفتن حساب کاربری خود، یک کلمه عبور پیچیده انتخاب نمائید.

۹. پس از ثبت نام و ورود به انجمن شما قادر خواهید بود که اطلاعات دقیق و جزئی‌تری در پروفایل خود درج نمائید. این، نشانه مسئولیت و حسن برخورد اجتماعی شماست که اطلاعات تمیز و دقیقی در پروفایل خود درج نمائید. این حق برای مدیران سایت محفوظ است که بدون و یا با اطلاع قبلی اطلاعات وارد شده در پروفایل کاربری که از نظر ایشان ناصحیح و یا رکیک و مبتذل باشد را حذف نمایند. قوانین متناسب نیز ممکن است در نظر گزفته شوند.

۱۰. همچنین توجه داشته باشید که نرم‌افزار انجمن ما یک کوکی در حافظه جانبی مرورگر اینترنتی کامپیوتر شما قرار می‌دهد. این کار تنها جهت وارد و یا خارج شدن از انجمن صورت می‌گیرد.
این نرم‌افزار اطلاعات دیگری جمع آوری و یا به کامپیوتر شما ارسال نمی‌کند.

۱۱. این قوانین شامل پروفایل‌های کاربران سایت نیز می‌شود.

۱۲. انجمن‌ دانشجویان مهندسی کامپیوتر از پذیرش هر گونه عنوانی تبلیغاتی معذور است و حق پاک کردن یا ویرایش عنوان‌هایی که این موضوع در آنها رعایت نشده باشد را برای خود محفوظ می‌داند.

۱۳. حتی الامکان سعی کنید تا از ارسال سوالات به صورت پیام خصوصی برای ناظرین خودداری کرده و آنرا در انجمن‌ها مطرح کنید تا برای دیگران نیز سودمند باشد.

۱۴. برای ارسالهای خود عناوین متناسب با متن ارسال انتخاب نمائید.

15. شما توافق می کنید نوشته های شما به صورت معمول به زبان فارسی خواهند بود . در صورت استفاده از فینگیلیش در نوشته ها ، ابتدا اخطار دریافت خواهید کرد و پس از آن امکان محرومیت از حساب کاربریتان وجود دارد .